Je moet het zelf gaan ervaren hoe Bianca haar werk/passie doet. Ik ben al jaren zeer tevreden en wil geen ander meer dan Bianca!
Ik kom al jaren bij Bianca ze doet goed haar werk ik ben altijd blij dan ben ik weer mooi en relext en mooie salon en gezellig ff praatje een aanrader
Was een super behandeling met gezicht massage en nek schouder ben voor eerst bij Bianca super goed kom zeker terug
Gerrit van Dijk
Hele fijne behandeling, zeker een aanrader!
Hele fijne behandeling. Zeker een aanrader om bij bellisima een afspraak te maken als je ontspannen ochtend wil hebben!
Heb een heerlijke behandeling gehad met fijne producten.
Was weer gezellig ff bij kletsen ben weer mooi een hele behandeling met gezicht massage en schouder nek heerlijk me nek zat ook vast nu weer lekker soepel kom al jaren bij Bianca ze doet het perfect ben weer als herboren
Fantastisch zoals altijd! Kan het iedereen aanraden ๐