5.0
gebaseerd op 230 reviews
Mirjam - meer dan 6 jaar geleden

Vandaag voor de eerste keer bij Bianca in de stoel . Was heel erg fijn heerlijke massage en mooie producten . Ik kom zeker terug !

Monique - meer dan 6 jaar geleden

Altijd fijn

Bernadette - meer dan 6 jaar geleden

Geen toevoeging nodig ;)

Sharon - meer dan 6 jaar geleden
Mike - bijna 7 jaar geleden

Altijd gastvrije en perfecte behandeling bij vakvrouw Bianca, en tevens zo’n geniet momentje voor jezelf!!

Dorine - bijna 7 jaar geleden

Bianca is de beste.... ❤❤❤

Irma - bijna 7 jaar geleden
Bianca - bijna 7 jaar geleden

Opnieuw genoten van een anders dan anders behandeling van Bianca. Volledig in de relaxmodus, echt een rustpunt van de dag. Zeer aan te bevelen!

Monique - bijna 7 jaar geleden

Een heerlijk ontspannen en vakkundige behandeling gekregen.
Kijk altijd uit naar deze verwennerij .....!!!!

Tineke - bijna 7 jaar geleden