5.0
gebaseerd op 230 reviews

Heerlijk ontspannen, professioneel en mooier de deur uit dan erin :)

Margreet - ongeveer een jaar geleden

Dank je wel! Hier word ik ook weer superblij van, dat jij zo blij, ontspannen en stralend de deur uit bent gegaan. Tot de volgende keer weer! X

Salon Bellissima

Super fijne behandeling zoals altijd! Je wordt hartelijk en met een glimlach ontvangen. Ik moet eerlijk zeggen dat Bianca een geweldige schoonheidsspecialiste is, ik kom al bijna 16 jaar bij haar en hoop nog vele jaren van haar behandelingen gebruik te mogen maken.

Monique - meer dan een jaar geleden

Ahhh dank je wel lieve Monique! Ik hoop nog vele jaren jouw schoonheidsspecialiste te mogen blijven!

Salon Bellissima

Feeling refreshed and revitalized. Always grateful for the opportunity to relax, be pampered and leave with skin that feels good again. Highly recommend

Bernadette - meer dan een jaar geleden

Dank je wel Bernadette!

Salon Bellissima

Knap er altijd van op na de behandeling weer mooi geverfde wimpers en wenkbrauwen
En ff lekker gezellig kletsen tussen de behandeling door ik kom er al ongeveer 15 jaar ze doet het super goed haar werk aanrader

Maria - meer dan een jaar geleden

Dank je wel lieve Maria, altijd een feestje met jouw in mijn stoel! :D

Salon Bellissima

Altijd geweldig!!!

Astrid - meer dan een jaar geleden

heerlijke producten en altijd met een 'mooi' gezicht en in ontspanningsmodus :) weer naar huis; dat is Bianca!

Margreet - meer dan een jaar geleden

De behandeling bij Bianca is altijd super !

Inge - meer dan een jaar geleden

Zoals altijd een heerlijke behandeling (soms niet au...;-)) je loopt met je hoofd wolken de shop uit!

Monique - bijna 2 jaar geleden

Weer met liefde gedaan (op de au na dan 😁)

Salon Bellissima

Ben al jaren klant ze doet goed werk en gezellig praatje

Maria - bijna 2 jaar geleden

Altijd fijn 😊

Bernadette - ongeveer 2 jaar geleden

En gezellig ;)

Salon Bellissima